محسن سالم

منتدى دينى سياسى عسكرى رياضى قصصى

الرئيسيةالرئيسية  اليوميةاليومية  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  الأعضاءالأعضاء  المجموعاتالمجموعات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر | 

نشرة اخبار ماسبيرو(الحلقه 11)

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

المساهمات : 5122

مُساهمةموضوع: نشرة اخبار ماسبيرو(الحلقه 11)   الثلاثاء سبتمبر 27, 2016 5:29 pm

نائله مضت عقد شركة اكس راتد1-
لأ نائله لم تمضى العقد
ظلت تلك الاجابات تاتينى من مصادر مختلفه حتى حسمت جهه ذات نفوذ ومصداقيه الموضوع حينما اكدت لى ان نائله لم ولن تمضى العقد برغم ضغوط صفاء وبرغم وصول مندوبين غدا للاجتماع معها لانها وكما قالت صتماطلهم حتى لو اصطدمت ببنت حجازى فصحيح ان نائله تمضى اى ورقه او مستند مؤخرا فى قطاع الاقليميات بسعاده بالغه وهى تكتب اسفله رئيسة قطاع الاقليميات برغم انها لم ولن تكون كذلك وانما هى مجرد مسيره (بتشديد الياء)لهالا ان هذا لا يعنى انها لا تمتلك عقلا عزيزتى صفاء فهى تعرف ان الشركه تضغط على صفاء بأمور لا داعى لذكرها الان كما تضغط صفاء على نائله بامور لا داعى لذكرها الأن(كل حلفائك خانوك يا صفاء اقصد يا ريتشارد)

2-الاستاذ عماد ربيع شخصيه مرحه وظريفه اتصلت به واكد لى ان قنوات الدى ام سى لا ولم ولن تكون بديل لقنوات التليفزيون كما يتردد ما عدا القناتين الاولى والثانيه واكد لى احد المؤيدين لكلامه ان السيد اسامه الشيخ سيأتى رئيسا للمجلس الوطنى للاعلام كما يريد الكثيرون ويضغطون لاجل ذلك عموما مرحبا بالشيخ لو اتى فهو صديق مقرب

3-حتى لو جه الشيخ رئيس للمجلس الوطنى للاعلام وهو مش عايز معندوش مانع يتعاون فى الاول مع لاشين ان كان موجود ساعتها
كلمة مسؤول بالنص لى وقد رددت عليها ضاحكا بمرح
هيتعاون معاه فى الاول وطب بعد الاول هيبقى حرب بينهم والا ايه وبعدين ايه حكاية اذا كان موجود دى بص يا صديقى لاشين مش هيمشى الا اذا فقط هاجمه احدهم وحط تحت احدهم الف خط عن امور شحصيه وشخصيه جدا مينفعش يقعد بعديها المهم اننا نلاقى بس الحد اللى عنده الامور الشخصيه دى وحسب معلوماتى مفيش غير شخص واحد بس لكن علاقته بلاشين طيبه جدا كفايه انها هناه عالخطوبه مؤخرا ونقطه (بتشديد القاف)كمان

4- خد بالك صفاء ولاشين وغيرهم بيجهزولك انهم يوقعوك قريب اوى
مش عارف الكلمه دى اتقالت لى اكتر من ميت مره بجد من ساعة ما اعلنت عن وجودى فى ماسبيرو فى ابريل 2015 لدرجة انى مليت عموما انا بس عايز اعرف قريب دى امتى اذا كانت فى غربله هتحصل فى اكتوبر وهنتفرج

5-يبقى على سيد الاهل المفروض يروح يمسك قطاع المتخصصه وعلاء بسيونى للاقليميات وانا فر نائب رئيس الاتحاد او رئاسة التليفزيون ولاشين فى رئاسة المدينه وعلى عبد الرحمن رئاسة التليفزيون او نائب رئيس الاتحاد
من ابداعات حسين زين فى تقرير لاحدى الجهات وكما اخبر احد المقربين
ليس لدى رد سوى ربنا يخليك لطنط مفيش نسخه تانيه منك وعليها شاحن هديه

6-مشاجره حدثت فى الاولى امس كما اخبرتنى احدى الفتانات عموما انا لا شان لى بها طالما ان الامور تم لمها بسرعه اما اذا تطورت الامور فساقوم بنشر كل شىء

محسن سالم
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mohsensalim.mountada.net

نشرة اخبار ماسبيرو(الحلقه 11)
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1