محسن سالم

منتدى دينى سياسى عسكرى رياضى قصصى

الرئيسيةالرئيسية  اليوميةاليومية  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  الأعضاءالأعضاء  المجموعاتالمجموعات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر | 

خواطر عن مسلسل شهد والاسطوره(الاسطوره سابقا)

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

المساهمات : 5122

مُساهمةموضوع: خواطر عن مسلسل شهد والاسطوره(الاسطوره سابقا)   الثلاثاء يوليو 05, 2016 5:17 pm

هبطل اخد بعد كده اى مشروب من اى حد انا سجلتله احسن يكون فيه سم هههههههههه
اهو الواحد بيتعلم من المسلسلات بردوا بس كمال مراد غبى لانه معملش نسخ تنزل فى حالة ما يحصل له اى شىء ياللا المخرج عايز كده
من كتر ما شهد (مى عمر)مرات المخرج ظهرت فى المسلسل كان المغروض يسموه شهد والاسطوره مش الاسطوره بس
بس اروع ما فى المسلسل الممثله ريم مصطفى جمال سبحان الله نسخه من شيرين سيف النصر وهى صغيره
لحد دلوقتى شوفت اسلوبى فى المسلسل ده من تسريب بعض المعلومات لمنافسى عن طريق جاسوس له على اشغله لحسابى من غير ما يعرف زى ما ناصر الدسوقى عمل مع سكرتيرته اللى مكانت بتتجسس لحساب بدر وكان بيسرب له اللى هو عايزه ياما لعبتها
وكمال مراد بتسجيلاته لبدر ياما عملتها كده مش ناقص غير جتة ان ييجى واحد فى المسلسل يسأل عن حاجات هو عارفها بحيث ان لو واحد جاوبه عليها بصراحه يبقى بيثق فيه ميه فى الميه ولو جاوبه عليها نص نص يبقى بيثق فيه نص نص ولو مجاوبهوش يبقى مبيسقش فيه اساسا
المسلسل حلو كقصه بالفعل ودى بعض الخواطر عنه ومش عارف ليه بجد فى مواقف كتير افتكرت نفسى فيها بس مش غرور والله فعلا مواقف انا عملتها لكن مكنتش اعرف ان غيرى هيعملها ولو فى التمثيل
مجرد خواطر عن هذا المسلسل ولكن ككلمة حق تابعت ثلاث حلقات من مسلسل القيصر امس بعدما حملت كل حلقاته بناء على نصيحة صديق وبصراحه مبدئيا هو افضل بمراحل من اى مسلسل اخر
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mohsensalim.mountada.net

خواطر عن مسلسل شهد والاسطوره(الاسطوره سابقا)
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1